PDF dotyczace holotypu spinozaura

Dyskusje na temat "strasznych jaszczurów"
Awatar użytkownika
Daniel Madzia
Jurajski allozaur
Jurajski allozaur
Posty: 1609
Rejestracja: 15 marca 2006, o 12:39
Lokalizacja: Třinec, Česká republika
Kontakt:

PDF dotyczace holotypu spinozaura

Post autor: Daniel Madzia »

Identyczny post juz napisalem na PFSP, ale ze wzgledu na fakt, ze nie kazdy chyba jest userem PFSP, napisze (czy raczej skopiuje) swoja prosbe rowniez tutaj:

Bylbym bardzo wdzieczny gdyby ktos znal linka na prace "NEW INFORMATION REGARDING THE HOLOTYPE OF SPINOSAURUS AEGYPTIACUS STROMER, 1915. JOSHUA B. SMITH, MATTHEW C. LAMANNA, HELMUT MAYR and KENNETH J. LACOVARA" w formacie PDF. Na Google'u tego nie znalazlem. To znaczy, znalazlem jakies informacje, ale nie PDF.

Awatar użytkownika
Daniel Madzia
Jurajski allozaur
Jurajski allozaur
Posty: 1609
Rejestracja: 15 marca 2006, o 12:39
Lokalizacja: Třinec, Česká republika
Kontakt:

Post autor: Daniel Madzia »

dilong pisze:Sorki Dino :oops: . A czym dok??adnie zajmuje siÄ? to PDF, czy??by to chodzi??o o dok??adne wymiary Spinozaura?
Jak mowi temat "Nowe informacje dotyczace holotypu gatunku Spinosaurus aegyptiacus". O co w tym dokladnie chodzi chce wlasnie stwierdzic z PDF...

Awatar użytkownika
Dino
Administrator
Administrator
Posty: 3664
Rejestracja: 13 marca 2006, o 20:45
Imię i nazwisko: Łukasz Czepiński
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Dino »

dilong pisze:Sorki Dino :oops: . A czym dok??adnie zajmuje siÄ? to PDF, czy??by to chodzi??o o dok??adne wymiary Spinozaura?
PDF to jest rozszerzenie (chyba tak siÄ? to fachowo nazywa) pliku takie jak np. htm, txt, jpg itp.

http://jpaleontol.geoscienceworld.org/c ... l/80/2/400 - niby tutaj jest "Full Text PDF" ale trzeba siÄ? zalogowaÄ?. Jestem zarejestrowany, ale pr??bujÄ? sie zalogowac i nic :(

Awatar użytkownika
dilong
Jurajski allozaur
Jurajski allozaur
Posty: 1609
Rejestracja: 5 sierpnia 2006, o 10:20
Imię i nazwisko: Maciej Krzysztof Pindakiewicz
Lokalizacja: województwo mazowieckie

Post autor: dilong »

??yczÄ? powodzenia w poszukiwaniach. :D "Niech moc bÄ?dzie z tobÄ?" :lol:
Geologia UW

Awatar użytkownika
Daniel Madzia
Jurajski allozaur
Jurajski allozaur
Posty: 1609
Rejestracja: 15 marca 2006, o 12:39
Lokalizacja: Třinec, Česká republika
Kontakt:

Post autor: Daniel Madzia »

Znajomy ze Slowacji przeslal mi juz PDFa, wiec jesli ktos bedzie chcial, moge wstawic na WP i podac linka... :wink:

d_m

Post autor: d_m »

Ja jestem chÄ?tny :mrgreen:

Awatar użytkownika
Daniel Madzia
Jurajski allozaur
Jurajski allozaur
Posty: 1609
Rejestracja: 15 marca 2006, o 12:39
Lokalizacja: Třinec, Česká republika
Kontakt:

Post autor: Daniel Madzia »

Dawid Mazurek pisze:Ja jestem chÄ?tny :mrgreen:
http://madzia.wildprehistory.org/pdf/sp ... us2006.pdf :wink:

d_m

Post autor: d_m »

DziÄ?ki :mrgreen:

ODPOWIEDZ